08.12. 200! Warstwowa stylizacja w odcieniach szarości

08 grudnia 2016

Witam! :) 
Czasem nie lada wyzwaniem okazuje się wybór zimowej stylizacji, żeby było to coś ciepłego, komfortowego i przy tym dobrze wyglądającego. Najlepiej postawić na tzw. "cebulkę". Kilka warstw dobrze dobranych, zapewni nam ciepły, komfortowy i stylowy wygląd. Jak się do tego zabrać? Bardzo dobrym wyborem jest postawienie na jeden kolor w kilku odcieniach. U mnie padło na szarości, a bazą jest gruby, pleciony golf od Shein.com (tutaj/here). Taki sweter już dawno chodził mi po głowie, ale nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedniego. Udało mi się wypatrzyć ciekawy model na Shein, okazał się bardzo ciepły i przyjemny. Jest w rozmiarze uniwersalnym, ale polecam na XS-M.
Dzisiaj postawiłam na cztery warstwy. Pod sweter włożyłam zwykły top z długim rękawem, na wierzch płaszcz i szal, który można zamienić na chustę i jeszcze dodatkowo okryć ramiona. Ostatnio pokazywałam stylizację z beżowymi kozakami za kolano, które bardzo sobie chwalę, bo super leżą na nodze i nie zsuwają się. Dzisiaj z kolei mój zdecydowanie najlepszy zakup z ostatnich tygodni. Czarne wysokie kozaki na słupku z elastyczną cholewką - są mega wygodne, świetnie dopasowane i nie zsuwają się z nogi, co dla mnie jest najistotniejsze. Pozostając przy odcieniach szarości, postawiłam na spódnicę z zakładką od Zaful.com (tutaj/here). Spódniczka jest bardzo dobrze wykonana, z nieco grubszego materiału, więc ciekawie wygląda w zimowej odsłonie w połączeniu ze swetrem. Długi płaszcz i wysokie kozaki pozwalają na swobodne założenie spódnicy - ze względu na "zakładanie" się długości, więc nie będziemy za bardzo marznąć. Do tego dodatki w stonowanych kolorach i gotowe. :)
Jak Wam się podoba taki pomysł na zimowy look? :)

Trzymajcie się! :)
Pozdrawiam!

P.S. Dzisiejszy post jest już 200-nym wpisem na bogu! :) 


Dołącz do mnie! :)


PLECIONY GOLF - SHEIN TUTAJ/HERE / SPÓDNICA - TUTAJ/HERE / TOREBKA - MICHAEL KORS / 
KOZAKI ZA KOLANO - ZARA / ZEGAREK - CLUSE 

ZAFUL Instagram

16 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz ;D
    mega zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, klik - 25,99$, 13,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Całość bardzo zgrana i dobrze się prezentuje :) Poklikałam :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham stylizacje pełne szarości <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. idealnie! nawet ze spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Świetnie :) Połączenie tych dzianin robi duże wrażenie, jestem jak najbardziej na tak :) Aż nabrałam ochoty na szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie jest dzięki różnym strukturom na tkaninach <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurczę! Super look, bardzo mi się podoba :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam szarości. :) Wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny zimowy zestaw! Od pewnego czasu też zaczęłam ubóstwiać szarość. :)
    Pozdrawiam!
    http://madame-marcelline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu! :)

Prawa autorskie

Zdjęcia opublikowane na blogu są moją własnością i nie zgadzam się na wykorzystywanie ich bez mojej zgody. W innym wypadku to będzie kradzież.

Obserwatorzy

Archiwum