101 dalmatians for 101 followers ♥

04 kwietnia 2014




Wielki Post dobiega końca i czekają nas kolejne święta. Koniec tego okresu zawsze wypełniony jest rekolekcjami, czy  to w szkole, czy w parafii, każdy może w nich uczestniczyć. Nie wiem, czy ktoś będzie zainteresowany czytaniem tego, ale mimo wszystko napiszę kilka zdań. Myślę, że w dzisiejszym świecie, kiedy jest tak "krucho" z wiarą warto zatrzymać się na chwilę w czasie rekolekcji. Każda parafia prowadzi je inaczej, ale najważniejsze jest to, co Ty z nich wyniesiesz. "Rekolekcje, to nie czas na spektakularne nawrócenie, to czas na podjęcie decyzji, czy dziś idę, czy nie jestem jeszcze na to gotowy" (sens słów mojego tegorocznego rekolekcjonisty) Chodzę do liceum i doskonale widzę jak młodzież podchodzi do wiary. Spora część odwraca się, zanim jeszcze ją pozna. Faktem jest, że nie każdy potrafi zachęcić młodego człowieka do zagłębiania się i "praktykowania". Tak sobie myślę, że chciałabym chociaż jednej osobie w życiu pomóc wejść na dobrą drogę. :) 
Jestem tolerancyjna i nie budzi we mnie złości inna religia, ważne, by ktoś miał w życiu jakieś ideały, ambicje i nie dał się porwać w wir "modnych" zachować społecznych XXI w. 

 

Udanego weekendu i nadchodzącego tygodnia!:)
Pozdrawiam! :)


Pants - Pull&Bear / Blouse - Atmosphere 


28 komentarze

  1. Jakie cudowne buty! ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty wyglądają na Tobie rewelacyjne :) Robią taką ,,kropeczkę nad i'' w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne stylizacja. Bardzo mi się podoba!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta bluzka. :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne buty i bluzka! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. figura godna pozazdroszczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna bluzka, ciekawy blog, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna figura! zazdroszcze takich długich nóg... :)

    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow you look so stunning! I wish I was skinny like you:(
    love those shoes, awesome!<3
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku,jesteś taka drobna , tak dobrze wszystko na Tobie leży, znalazłam Twojego bloga i teraz mam kompleksy;(

    i zapraszam też do komentowania u siebie, jeśli chcesz to możemy wspólnie zaobserwować;)
    www.desirrrre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing top! and I also like your shoes <3

    Hope you have some time to visit my new blog! :)
    Good luck!
    xx
    http://skylarksymphony.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaaaa te bucisze są szałowe!!!! Też się na takie czaję, tylko że pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja ! top i buty Mistrz !

    OdpowiedzUsuń
  14. również obserwuję. masz cudowną figure :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia,a szczególnie podobają mi się twoje buty są prześliczne ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie genialne! Uwielbiam spodnie z podwyższonym stanem :D Buty również świetne! Szczuplutka jesteś, boska figura! Pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz :) Gratuluję obserwatorów ^ ^ Świetne spodnie ;)
    Obserwuję :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję! śliczna stylizacja, bardzo podobają mi się te buty :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia i stylizacja :3
    jeju jaka chuda ;*
    obserwuję super blog mam nadzieję, że się odwdzieczysz
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie podoba mi sie to jak to ładnie wszystko zgrałaś :D

    http://lethaal.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  21. That skirt is great print, very funky! Check out fashion blog mywhiteT.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia i rewelacyjne stylizacje :-)

    zapraszam do obserwacji:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu! :)

Prawa autorskie

Zdjęcia opublikowane na blogu są moją własnością i nie zgadzam się na wykorzystywanie ich bez mojej zgody. W innym wypadku to będzie kradzież.

Obserwatorzy

Archiwum